Encara hi ha temps per visitar els dos centres de la UPC i la UPF que imparteixen els estudis de Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica.
Les jornades de portes obertes són una ocasió extraordinària per conèixer més detalls de la titulació, però també els centres docents, els laboratoris i en definitiva els Campus en els quals s’imparteixen els estudis.
Les sessions informatives a la UPC tenen lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona, Av. Diagonal 647, Barcelona. Les sessions informatives a la UPF tenen lloc al Campus de la Ciutadella de la UPF, C/Ramon Trias Fargas, 25-27, Barcelona.
En ambdós casos, és imprescindible inscriure’s a través de les webs corresponents a cada centre docent.