Mur&Partners imparteix una sessió de teoria + pràctica per preparar un currículum que parli del futur i no només del passat.
Avui dijous 2 de desembre de 12:15 a 13:45h ha tingut lloc en format presencial una nova sessió de soft skills teòrica i pràctica sobre com preparar un currículum d’alt impacte.
Massa sovint els currículums de les persones candidates a primeres ocupacions, expliquen només les molt limitades experiències laborals, així com els centres on s’han cursat els estudis inicials. Però, en realitat, és en aquestes síntesis més que en cap altres on s’hauria de posar l’èmfasi en el futur professional que s’està a punt d’esdevenir. Fer un currículum no hauria ser doncs una revisió del passat professional, sinó una reflexió de quins seran els propers passos en la carrera personal. Ser capaç de realitzar aquesta comesa marcarà la diferència entre la selecció o l’eliminació de les persones candidates.
En aquest context, a la sessió, que ha combinat teoria i pràctica en una aula informàtica, s’han repassat els do’s and dont’s de la informació que cal incloure i de quina manera fer-ho per poder impactar la persona que la rep. Les persones participants també han tingut temps per re-editar els seus currículums i per tenir una revisió personal amb expertes de Mur&Partners.
La sessió ha estat liderada per la Sr. Elisabeth Domingo, Senior Talent Acquisition de Mur&Partners, Psicòloga i Economista, i experta en processos de coaching i de selecció de talent.
Més informació sobre Mur&Partners: