Skip to main content

Mur&Partners imparteix una sessió pràctica per aprendre a fer presentacions efectives en el marc presencial.

L’empresa Mur&Partners ha realitzat en format presencial a l’Aula Capella de l’ETSEIB (UPC) una nova sessió pràctica de soft skills adreçada a realitzar comunicacions efectives en el context presencial.

Després de quasi dos anys de restriccions als actes presencials, les persones participants al grau no han pogut tenir massa oportunitats de realitzar presentacions en viu. Però en canvi, a mesura que es vagi produint el retorn a la normalitat, serà cada cop més important poder tenir un millor rodatge pel que fa a la comunicació presencial.

A la sessió, que ha combinat teoria i pràctica, s’ha treballat per poder tenir eines per realitzar correctament comunicacions en viu, de cara a aconseguir maximitzar la concisió i alhora fent arribar els missatges clau més importants.

La sessió ha estat impartida per la Sr. Anna Pérez, Senior Talent Acquisition de Mur&Partners, i ha cobert aspectes com ara els “Do’s and dont’s”, el “Call-to-action”, els “Grabbers”, així com qüestions operatives com ara els continguts, els temps, els missatges clau i els beneficis fonamentals.

Més informació sobre Mur&Partners:

https://www.mur-partners.com/ca

Leave a Reply